despre blog

Februarie 20, 2008 § 5 comentarii

acest blog se doreste a fi portfoliul meu. vor fi mai multe imagini, decat comentarii.

daca iti place lucratura si ai dori sa obtii una dintre agende pentru notitele tale sau pentru a face un cadou special, poti sa imi scrii la adresa dinubodiciu@yahoo.com sau ma contactezi la numarul 0728831155.

§ 5 Responses to despre blog

  • gyges77 spune:

    Ceea ce faci e minunat. Nu ma satur privindu-le. Comentariile cor veni si ele cu siguranta. Putina rabdare sa ai. Astept noi si noi postari 🙂

  • Tudor Alexandru Craciun spune:

    Te rog eu lasa ne si noua niste detalii de contact… numar de telefon, adresa de email, adresa unui sediu… orice

  • Anonim spune:

    Vreau si eu mai multe detalii despre cum faci agendele sunt minunate.

    • idinu spune:

      buna, multumesc de apreciere. Ca lucratura, fiecare agenda difera de cealalata, in functie de material, legatura, tip de coperta. Punctele de plecare pentru mine sunt: materialul, cunceptul si starea de spirit. Date suplimantare despre agende si modul de „obtinere” poti afla si inscriindu-te la cursul de legatorie ce va incepe in ianuarie la Fundatia Calea Victoriei (din Bucuresti), accesand acest link: contact@victoriei.ro. Poate ne vedem la curs.

  • Veveritsa spune:

    Mi se par minunate toate agendele, viitoarele carti, parca abia asteapta tocul.. Imi plac povestile pe care le atasezi fiecareia in parte, merita fiecare o poveste. Si mi-ar placea sa le am pe toate 8->

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading despre blog at Dinu Weblog.

meta

