carte obiect – cartea timpului

Martie 3, 2008 § 2 comentarii

M-am intrebat cum poate sa arate o carte a timpului. Să fie ceva vechi si gros scris in multe limbi si cu multe caractere, diferite scrisuri, cerneluri? Pentru mine o felie de copac e o carte fara cuvinte, doar cu cercuri concentrice in care s-au intamplat momente din viata mea. Am atasat doua bucati de hartie pe care am scris indescifrabil ce inseamna trecutul pentru mine si respectiv viitorul. Am rupt felia de trunchi de copac si atunci am rupt timpul. Acela a fost prezentul (adverbul „ACUM”). Si pentru a pastra bine timpul in raftul din biblioteca, sa nu se supere alte carti pe el ca nu are pagini, l-am invelit in mai multe straturi de panza (sa nu-i fie frig si sa se simta comod).


timpul-1.jpg

timpul-2.jpg

§ 2 Responses to carte obiect – cartea timpului

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading carte obiect – cartea timpului at Dinu Weblog.

meta

