the monk

August 26, 2008 § 6 comentarii

Piele groasa crem, hartie invechita, sfoara aspra, legatura simpla, sistem de inchidere cu prindere. De dimensiuni mici, maleabila, in tonuri calde, pastelate, nu prea atrage atentia celorlalti, se ascunde bine in palmele proprietarului. Te insotzeshte pretutindeni, cerand cat mai putina grija, fiind un jurnal loial si de incredere, nu va dori niciodata sa epateze sau sa fie apreciata pentru „look”-ul sau. Ce conteaza la acest tip de agnda este interiorul ei, spiritul, substanta randurilor scrise in ea, ele fiind singurele trasaturi „adevarate”

§ 6 Responses to the monk

  • gyges77 spune:

    Admir foarte mult ceea ce faci. Avem aceeasi pasiune. Eu sunt de-abia la inceput. Se vede ca ai experenta in legare de carte. Neaparat sa pastram legatura. Poate voi apela la tine pentru ceva sfaturi in viitor. Daca e ok… Noapte buna 🙂

  • adri spune:

    cum pot sa achizitionez si eu cateva „agende” ? si cum pot sa aflu pretul lor ?
    multumesc

  • mihai spune:

    da, si eu vreau sa stiu niste preturi…de exemplu pentru acest caiet ?

  • Cristina spune:

    Salut! sunt foarte frumoase, sunt chiar „pe brief”, potrivite pentru cei care inca mai scriu de mana.
    Cum aflu si eu un pret pentru aceasta? Sau cum as putea sa vad ce modele mai ai?
    Multumesc

  • Andreea Ropotan spune:

    Buna!

    Este extraordinar ceea ce faci. 🙂
    La sfarsitul lui noiembrie e ziua prietenului meu.
    Colectioneaza bancnote vechi si isi doreste de mult timp un clasor deosebit.
    Mi-au placut f. mult cateva modele: Mr. General, The Czar, Lucruri de-alta data, The Monk.
    Imi poti spune daca ma poti ajuta si cam care e tariful perceput?

    Multumesc!
    Andreea

  • Popa Marian spune:

    salut…imi poti spune te rog unde pot gasii sa cumpar aceste agende:)

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading the monk at Dinu Weblog.

meta

