Genti 3RROR

Ianuarie 16, 2009 § 4 comentarii

Gentile vor aparea pe un site separat la care lucrez. Deocamdata, public cateva fotografii.

3rror No.0001

0001-3rror

3rror No. 0002

0002-3rror

§ 4 Responses to Genti 3RROR

  • i. spune:

    cred ca imi place (prea) tare prima.
    sau sa fie a doua?
    bine, bine, i confess.
    imi plac (prea mult) amandoua.
    *sigh*

  • Andreea spune:

    Sunt cele mai frumoase genti pe care le-am vazut vreodata in viata mea!Si sunt convinsa ca afirmatia asta o sa raman valabila multi ani de acum inainte, asta daca nu o sa faci, tot tu, alte genti. Am primit cadou de la o prietena o carte-agenda facuta de tine (Memoriile unui pustnic) eu ii artasem blogul tau cu ceva timp in urma, si nu am stiut sa-i spun care-mi place mai mult, pentru ca toate sunt breathtaking . Si ma bucur din tot sufleul ca nu te-ai oprit acolo, cred ca excelezi in orice domeniu creativ . Abia astept sa vad ce mai iese din mainile tale. Ai un ochi extraordinar pentru culori si imi place cum combini materialele, ce mai! Tot ce iese din mainile tale este 100% pe placul meu 🙂 Si acum am duc sa muncesc sa strang bani de geanta..de genti mia bine zis 😀

  • Alexei spune:

    Esti prea talentat. Mai da si la altii!

  • Andrada spune:

    prima ii zoooper tare!!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Genti 3RROR at Dinu Weblog.

meta

