balcic

Martie 5, 2009 § 2 comentarii

Piele, sfoara, hartie pentru acuarela, panglica. Era boem sa iti faci veacul la Balcic, alaturi de ceilalti confrati de breasla, sa asculti valurile marii si sa-i adulmeci adierea, sa urmaresti alene pelicanii si norii cum se amagesc pe cer, sa servesti cafelute si limonade sub umbrelutele dungate printre fumuri de tigarete aromate. Din cand in cand mai scoti agenda legata in piele, pensula si cutiuta de acuarele si asterni rapid imaginea din fata ochilor – cate un cotlon dezbracat de puterea razelor de vara.

paint-book

§ 2 Responses to balcic

  • Andreea spune:

    Mie Balcicul imi aduce aminte de „Panza de paianjen” a Cellei Serghi si de o Mangalie din alte vremuri. Am refuzat sa merg la Mangalia de teama sa nu imi strice fantezia. Nici la Balcic n-am fost …

  • Mihai spune:

    ti-am descoperit blogul pe facebook, o prietena din budapesta pusese un link. uitasem de blogul tau, tin minte ca l-am mai vazut cu mult timp in urma. foarte frumos, foarte frumos, vad ca nu te-ai plictisit de facut carti. te-am pus pe blogroll si te urmaresc de acum inainte. sper ca totul e ok cu tine

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading balcic at Dinu Weblog.

meta

