portfolio

Martie 8, 2009 § 4 comentarii

Crepon, carton, sfoara. Date tehnice: 25 x 35 x 8 cm, 120 file. Perfect pentru a atasa imagini ale unor idei realiazte de-a lungul anilor pentru a le prezenta celor interesati. Coperta invelita intr-un mterial cu o textura ciudata va starni si mai mult interesul posibilului privitor pentru a descopri ce se ascunde inauntrul sau.

portofoloi

§ 4 Responses to portfolio

  • Andreea spune:

    Salut,
    Cartile tale sunt absolut fantastice!! Nu ma pot opri sa le privesc inca si inca o data! 🙂 Te-as ruga, daca imi poti spune, sa ma indrumi unde as putea face un curs de legat carti sau daca cunosti pe cineva, poate o persoana mai in varsta care ar dori sa ma invete, contra cost bineinteles 🙂 Iti multumesc frumos si chiar daca nu ma poti ajuta, te rog sa imi dai un raspuns!

    Inca o data, felicitari!!
    Andreea

  • dinu spune:

    Multumesc mult pentru apreciere si pot sa te indrum spre un curs predat de mine la sediul Fundatiei Calea Victoriei din Bucuresti care va incepe pe 27 martie, (adica in cateva zile). Inscrierile se fac la http://www.victoriei.ro
    Multumesc mult inca odata,
    Dinu

  • nada stojici spune:

    felicitari suna asa superficial …
    chiar m-ai bucurat mult
    succes

  • alexandra spune:

    buna!
    am ajuns intamplator pe site-ul tau acum o luna si am ramas fascinata de fiecare carticica in parte. dar am uitat sa salvez adresa si in seara asta am cautat disperata pagina ta :). prietenul meu a terminat filozofia iar acum se pregateste sa devina profesor. stiu ca ii place la nebunie sa citeasca dar si sa scrie. insa nu a mai scris de mult in jurnalul sau si vreau neaparat sa ii fac cadou o carte legata de tine. stiu ca l-ar inspira de fiecare data cand ar deschide-o.
    vinzi? 🙂 cu cat? si daca da, poate imi oferi niste sugestii pentru un viitor jurnal al unui mic filozof.
    merci mult! esti genial!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading portfolio at Dinu Weblog.

meta

