uncanny

Martie 25, 2009 § Lasă un comentariu

Piele, panza bej, ata macrame. Nu imi plac deloc gradinile zoologice. Imi place in schimb sa imi imaginez ca ma plimb prin lumi indepartate insufletite de fieste cate vietuitoare care mai de care mai interesante si mai diferite de cele din realitatea imediata. Imi plac nespus de mult pseudo-jungelele cu arbori albastii si violet, cu trunchiuri galbui-verzui sau gri, acompaniate de sunetele incantatoare produse de o pasare ciudata numita in compendiile de Ornitologie – Mirabillia pudica var. campestris. Pentru ca la ultimul voiaj aveam la mine aparatul foto, m-am furisat dupa o frunza imensa de Phylodendron si cu multa bagare de seama i-am furat o imagine (scuzati va rog calitatea fotografiei, care este slaba, fiind facuta in graba):

stress

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading uncanny at Dinu Weblog.

meta

