red dwarf

Martie 27, 2009 § 2 comentarii

Piele, sfoara, hartie. Petice peste petice, mic si rosu ati crede ca umbla toata ziulica hai-hui prin padure, dar de fapt nu e asa. M-am intalnit cu el la dugheana de ziare de la coltul strazii, dunhea a alcool si era tare ciufulit. Mi-a spus ca l-au dat „aia multi” afara din casa si ca eu „nu ar trebui sa fiu un ipocrit”. Pentru ca dialogul a inceput sa patrunda cu fiecare propozitie in sfera absurdului Ionescian (Kafaka e mic copil) l-m invitat la o votca pe cinstra mea intr-o „bomba” de bar aici pe-aproape. Mi-a povestit ultimii ani din viata lui si de ce si-a parasit consoarta cu vreo decada in urma. S-a apucat de reparat pantofi, a fost cateva luni vanzator intr-o ceaprazarie si mai apoi a facut si un curs de de pregatire pentru a se angaja la cadastru dar nu l-au primit. A locuit intr-o cutie de carton pe la periferie timp de 6 juni si acum sta pe unde apuca. Desi e vesel si plin de viata, in adancul privirii sale se vede o unda de tristete. Mi-a zis ca lui ii place aici la oras tare mult.

red-red-red

§ 2 Responses to red dwarf

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading red dwarf at Dinu Weblog.

meta

