yellow no.2

Aprilie 3, 2009 § Lasă un comentariu

Piele, stofa, sfoara, hartie, nasture. Imi imaginez ca traiesc in Turcia si lucrez la o cusatorie de covoare persane. Muncesc stand pe micutul meu covoras curat, galben-aprins si moale, lucrat de propriile mele maini. Uneori inchid ochii si imi imaginez ca ma ridic de la pamant si incep sa plutesc prin aerul atelierului, iar daca doresc pot sa fac o scurta plimbare chiar prin imprejurimi. Ma inalt deasupra copacilor pana vad marea de la marginea orasului. Simt cum adie vantul prin tesatura hainelor si imi place, vreau sa zbor si mai departe, dincolo de dealuri doar ca nefiind obisnuit cu ideea ma abtin, ridic mainile si ma print de marginile de lemn ale gherghefului din fata mea si deschid ochii. Sunt din nou in atelier inconjurat de ate viu colorate. Maine am sa incerc sa merg si mai departe.

yellow-2

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading yellow no.2 at Dinu Weblog.

meta

