Waves

Aprilie 23, 2009 § Lasă un comentariu

Piele, hartie reciclata, sfoara, panglici. Vantul adie si se joaca cu hainele mele – le agita, astfel ele imi mangaie pielea. Stau la pupa micii ambarcatiuni care taie apa verde-albasturie, limpede si imbietoare. De sub micul vas parca se nasc valuri albe de frisca sau vata de zahar. Da… ma simt stapan pe o mare masinarie de facut vata de zahar. Umbra mea se proiecteaza jucausa pe acest deliciu vizual. In cadru surprind si mainile mele, puternic bronzate de cateva luni care se tin cu putere de bara din spate a vasului, incalzita puternic de soare. Simt incetul cu incetul ca ma afund in pufoasa vata alba de sub mine, care imi invadeaza privirea. Stop cadru

waves

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Waves at Dinu Weblog.

meta

