the wonderland

Mai 7, 2009 § Lasă un comentariu

Piela, nasturi, sfoara, catarama. Ma numesc Alis si am 23 de ani. Am terminat Geografie – Engleza acum un an. Lucrez de 8 luni la un call-center. E o firma mica, dar prospera. Suntem 20 de oameni in acelasi birou si ne intelegem destul de bine, chiar iesim la bere impreuna dupa program. Locuiesc cu prietenul meu intr-o garsoniera in chirie. Vrem sa ne casatorim peste unu-doi ani si sa facem cumva sa ne luam un apratament, cat de mic o fi el. Mie imi place foarte mult sa scriu povesti pentru copii. Nu am mai scris de vreo 3 ani ca nu am mai avut cand. Imi placea sa ma cufund in poveste si sa traiesc alaturi de personajele mele. Bunicul obisnuia sa imi spuna felurite basme cand eram mica, in vacantele de vara petrecute la sat. Aceia au fost cei mai frumosi ani ai mei. Faceam calatorii prin padure cu gashca de pe strada. Cand eram in liceu vroiam sa ma fac scriitoare si exploratoare a lumilor necunoscute. Se pare ca lumea nu e asa cum o inchipuiam eu.

alice-mica

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading the wonderland at Dinu Weblog.

meta

