al 3-lea castiga

Mai 23, 2009 § Lasă un comentariu

Piele, hartie, sfoara. Sunt cel de-al trei-lea… Eram cativa prieteni care am gasit in beciul unei case parasite un jurnal vechi, scris de mana intr-o limba straina noua. Dupa cateva saptamani de cercetari in biblioteca scolii am aflat ca era latina. Cu greu am descifrat pagina cu pagina si am descoperit ca acel jurnal continea povestea vietii unui mare aventurier si inchidea intr-insa nenumarate chei ale unor comori imprastiate de-a lungul intregului pamant. Fiindca procesul a durat cateva luni bune, din acel grup am ramas doar trei doritori de cunoastere. Astfel, in vacanta de vara a acelui an ne-am hatarat sa plecam intr-o excursie pe mare spre Africa, unde ar fi trebuit sa descoperim prima comoara. Pentru ca in port marea problema a fost: cine va fi cel ce va purta jurnalul cu pricina, am decis sa tragem de el, iar cel ce va ramane cu cea mai mare parte din jurnal va fi ”pastratorul” de atunci inainte. Eu am apucat de cotor, ceilalti doi de cate o coperta, care bineinteles ca au cedat. Vara aceea, desi nu am gasit nici o comoara caci nu am reusit sa plecam spre Africa a fost cea mai ”vie” din viata mea. Inca asteptam sa crestem mari sa putem descoperi comorile ascunse.

666 copy

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading al 3-lea castiga at Dinu Weblog.

meta

