urticarie

August 5, 2009 § 1 comentariu

Hartie, piele, hartie. Desi din primii ani de viata parintii au descoperit ca sunt alergic la zmeura, capsuni, mure si multe alte fructe de padure si le-au eliminat pe cat posibil din dieta mea, drumurile pe dealul din spatele casei bunicilor din lungile vacante de vara imi redescopereau de fiecare data lumea fantastica a gustului prin tufisurile cu spini si felurite fructe rosii-visinii care patau atat buzele, limba degetele cat si tricoul si pantalonii scurti. Ajuns acasa intotdeuna primeam o mustrare care se incheia cu propozitia „lasa ca tu o sa faci bube maine!” Acest lucru se adeverea de parca parintii mei erau mana in mana cu cel ce controla sanatatea organismului meu. Si parca de-a dracului bubele apareau tot mai multe si ma mancau atat de tare incat nu mai faceam fata scarpinatului. Ori de cate ori ma reintalneam cu fructele interzise parca uitam de totata napasta ce urma sa se abata asupra mea… 

4 good homes mic

§ One Response to urticarie

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading urticarie at Dinu Weblog.

meta

