kaninchen

August 28, 2009 § 1 comentariu

Piele, sfoara, hartie. De fiecare data cand merg la iarba verde trec leganand cosuletul cu bunatati prin padurea de la marginea soselei, din spatele statiei de autobuz. Imi place nespus de mult sa calc pe frunzele uscate si sa aud cum sub talpile mele pleznesc crengutele cazute din copaci. In padure linistea este altfel decat in casa sau sub apa sau cand imi pun vata in urechi. In padure simt ca linistea imi devoreaza urechile. Dupa ce trec de padure dau de un luminis cu buruieni, cativa rugi de mure si multe fire de iarba verde. Uneori drumul meu catre pajistea preferata unde intind paturica bej cu patratele albastre si scot painea facuta in casa, untul si mierea de albine, sticluta de lapte si cozonacul cu stafide si incep sa infulec precum un calic, mai tulbur rontaitul unui urecheat maroniu cu mustati lungi si ochisori agili care cred ca locuieste prin imprejurimi. Il intalnesc aproape de fiecare data cand vin in acest loc si nici pana acum nu am reusit sa-l fac sa nu se mai sperie de mine.

verde gri mica

§ One Response to kaninchen

  • anna spune:

    Salut, Dinu! Imi place extrem de mult ce faci tu aici – toate copertele sunt extraordinare. Sunt poloneza, studiez ‘editorship’ la cracovia, book design (mai degraba tot ce e „inauntru” cartiei decat ‘afara’), ceva in genul asta, si iarna ma duc la bucuresti pentru bursa erasmus, as vrea sa te cunosc pe tine atunci!te urez tot cel mai bune,
    anna.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading kaninchen at Dinu Weblog.

meta

