Lethal invisible

Septembrie 30, 2009 § 2 comentarii

Piele, material textil, sfoara, hartie. De data aceasta sunt o insecta, un fluture de noapte de talie mijlocie (molie) ametita dupa o noapte lunga de calatorie, inapoi in drumul spre casa. Vederea a inceput sa-mi slabeasca deoarece fasii de lumina albastra incep din ce in ce mai mult sa impinga obiectele din campul meu vizual. Simt cum aripile mele au obosit deja sa se mai zbata si se ingreuneaza tot mai mult. Deodata un obiect straniu mi-a atins aripile si le-a blocat libertatea de miscare. Din acest moment stiu ca nu mai e mult pana am sa adorm, desi nu este locul cel mai prietenos din lume, dar sunt foarte obosit. Simt o prezenta rece undeva aproape cum se apropie dar lmina diminetii a devenit prea puternica si ma orbeste. Ceva subtire si rece imi gadila trupul si ma leagana sa adorm.

piele verde impaturata

§ 2 Responses to Lethal invisible

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Lethal invisible at Dinu Weblog.

meta

